keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Fillarilove


Olen täysin hurahtanut polkupyöriin. En niinkään niihin oikeisiin poljettaviin, (sillä en edes omista polkupyörää tällä hetkellä, koska joku pitkäkyntinen vei omani jo kesällä 2010. Ja pyöräraasu ei ollut kuin vuoden vanha!!! Perkuleen roistot!) vaan sisustuksellisesti - miniatyyreihin ja kuviin. Ja mitä mummiksempi, sen parempi. Polkupyörissä on jotain romanttista - ja ne tuovat mieleen kesän! 

Olohuoneessamme on tasan kaksi koriste-esinettä.
Tällaiset: 


Isomman pyörän koko korkeussuunnassa on noin 15 cm ja olen ostanut sen muutamia vuosia sitten kankaanpääläisestä kaihdinliikkeestä, joka pitää toimistonsa ohessa pientä (ja aivan ihanaa) sisustusliikettä. Pienemmän mieheni on saanut joskus edesmenneeltä mummultaa syntymäpäivälahjaksi. Mieheni pyörässä on ajan patinaa, sillä on leikitty niin ahkerasti, että osat ovat irtoilleet ja sarvetkin ovat jokseenkin vinossa.

Lisäksi Piikkikruunu viettää lokoisia talvipäiviään näin:


Tämän pyörän ostin aluksi ulkokukkia varten, mutta koska se sopi niin mainiosti Piikkikruunun kannattelijaksi ja sisustuksen sävyihin, eihän sitä ulos raaskinut laittaa. Ostopaikasta en ole aivan varma, mutta muistaakseni Kodin Terra.

No niin, tässä riittävästi esipuhetta tänään esiteltävään korttiin (ja siihen, miksi otsikon nimi on Fillarilove). Niin kuin aikaisemmin jo mainitsin, olen aloittanut askarteluvuoteni tarviketäyteisemmin ja ylläolevassa kortissa on käytetty runsaasti uusia tarvikkeita. Leimasin on sellaisesta setistä kuin Timeless Journey - Unmounted. Se on uusi - ja ihastuttava, kerrassaan! Leimakuvan ja onnittelutekstin olen embossannut. Olen sen verran uusi tulokas korttiharrastajana, että embossaustekniikka on minulle uutta, samoin siinä tarvittavat materiaalit. Myös taustapaperi on uutukaista MME:n Meadowlark Down paperisetistä. 

Kortista tuli kyllä tyylikäs, mutta milloin mustavalkoinen ei olisi tyylikästä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti